Masterclass IT Service Desk
a képzés helyszíne: Budapest, Váci út 187
kezdés időpontja: Érdeklődjön az intézménynél
képzési napok és időpontok:
  • kedd
  • szerda
  • csütörtök
képzés időtartama: 3 nap
képzés díja: Ár nélkül
a díj tartalmazza:
  • A részvételi díj tartalmazza a dokumentáció, ebéd, kávé és üdítő költségeit.

Képzés leírása:

Vélemény az előző kurzusról:

„Szemléletváltásban segített a tanfolyam, és sok gyakorlati tanácsot kaptam az előadóktól és hallgatóktól egyaránt.” (Reményi Zsófia, Service Desk csoportvezető, Porsche Hingária Kft.)

Főbb témák, mely a 3 nap során kifejtésre kerülnek:

A Service Desk helye az ITIL-féle gondolkodásban

Hogyan épül fel, milyen típusai vannak, mi tartozik bele egy jó Service Desk szervezetbe?

SLA mérés, OLA készítés a gyakorlatban

A HD hatékonyság mérésének módszerei – Mikor melyiket alkalmazzuk?

A Service Desk és az ügyfél-elégedettség

A Servicedesk vezető „people management” feladatai, és a kívánatos vezetői kompetenciák

Mikor és milyen cél érdekében érdemes vezetőként „coacholni” a munkatársakat?

Fókuszban a vezető!

A személyes stressz „karbantartása” a munkahelyen – Workshop néhány stresszoldó gyakorlattal, ill. esetfeldolgozással

Bővebb információ a képzésről
bezár

Iratkozz fel hírlevelünkre!