Képzés leírása:
A képzés során megszerezhető kompetenciák:
Az ügyfélszolgálati/ügyfélkapcsolati oktatói, mentori munkakörök/munkafeladatok tartalmának azonosítása
Az ügyfélszolgálati/ügyfélkapcsolati oktatói, mentori munkakörrel/munkafeladatokkal kapcsolatos szakmai elvárásoknak való megfelelés
Aktív, közvetlen, szakszerű részvétel a munkatársak kiválasztásában
Aktív, közvetlen, támogató részvétel a munkatársak képzésében, betanításában
Szakszerű közreműködés a folyamatos, napi szintű motiválásában, ösztönzésben
Aktív, közvetlen, támogató részvétel a kampányfelkészítésekben
Egyéni/páros/csoportos coaching az aktuális szervezeti feladatokhoz kapcsolódóan
A szupervizori /csoportvezetői/ mentori és egyéb szervezeti támogatói hatáskörön belül, ill. ennek megfelelően aktívan, mint belső tréner és coach közreműködni a szervezeti folyamatmenedzsmentben
Minőségbiztosításhoz kapcsolódó szupervizori / csoportvezetői coaching feladatok folyamatos, szakszerű ellátása: egyéni és csoportos visszajelzés, értékelés
Probléma-menedzsment, az ügyfélkiszolgálásban dolgozó munkatársak napi munka során felmerülő krízishelyzetek, konfliktusok megoldásának hatékony, folyamatos és proaktív támogatása
A képzés módszerei:
csoportos képzés (max. 12 fő)
konzultáció (egyénileg, személyesen, telefonon vagy e-mailben)
vizsgára történő egyéni felkészülés az elhangzott előadások, kiadott írásos tananyagok és egyéni konzultációra támaszkodással
A képzés moduljai:
Tréneri, támogatói szerepben modul
Tréneri profil: Szakmai, személyes, társas és módszerkompetenciák
Önismeret: Személyes hatékonyság fejlesztése
Kapcsolatok hálójában: Az együttműködő csoport
Tervezés és szervezés (tréning)
„Tréneri doboz” – Módszervásár
Nem vagy egyedül: Coaching módszertan
On he job: Mentorálás a gyakorlatban
Ügyfélszolgálati munkafeladatok támogatása modul
Ügyfélszolgálat: Filozófia, stratégia, attitűd, viselkedés
Teljesítményelvárások
Fejlesztési célok és módszertan
Ügyfélkommunikációs technikák modul
Kommunikációs alapok és technikák
Konfliktuskezelés és stresszmenedzsment
Korrekció és befolyásolás
Tanárok:
A képzés gyakorlat-orientáltságának biztosítéka az a tény, hogy előadóink 8-12 éves cc vezetési és/vagy tanácsadói, tréneri gyakorlattal rendelkező szakemberek.
Jelentkezés feltétele:
- Tanári és/vagy tréneri képzettség + minimum 2 év releváns szakmai gyakorlat: Tanárok, oktatók, trénerek, akik iskolarendszerű szakképzésben, felnőttképzésben vagy belső vállalati környezetben folyó alap- illetve továbbképzés keretében ügyfélszolgálati
Bővebb információ a képzésről