Ügyfélszolgálati tréning
a képzés helyszíne: Budapest XI., Fehérvári út 44.
kezdés időpontja: Érdeklődjön az intézménynél
képzés időtartama: 16 óra
képzés díja: 480.000 Ft

Képzés típusa:

továbbképzés, A tréningen való részvételről a hallgatók látogatási bizonyítványt kapnak.

Képzés leírása:

Program:
• A szolgáltatói szerep értelmezése
• A szereppel együtt járó viselkedési normák
• Ügyfélismeret
• Konfliktushelyzetek feloldásának lehetőségei
• Elégedettség forrásai a partneri együttműködésben
• Esettanulmány

Megvalósítás:

A tréning során kiemelt szerepet kap a hallgatók aktív részvétele. Az előadások és csoportmunkák mellett szituációs eset tanulmányok feldolgozása segíti a készségek fejlesztését, a megismert technikák begyakorlását.
Igény esetén a képzésbe beépítjük a hallgatók munka közbeni megfigyelésére épülő tréningblokkot is.

Szervező: VOFA Tanácsadó és Szervező Kft.
Előadó: Dr. Facsarné Werner Mária pszichológus

Bővebb információ a képzésről
bezár

Iratkozz fel hírlevelünkre!