alkategóriák
- Gazdasági-pénzügyi továbbképzések (18)
- Kommunikáció (12)
- Szakmai konferenciák (26)
- Vezetői, menedzsment képzések (17)
- Ügyfélszolgálat (2)
képzés helye
megye szerint
kerületek szerint
partnereinknek
Szakmai továbbképzés
5 találat
-
III. Budapest Calling - Nemzetközi call center szakkiállítás
2012 október 16-18.közt harmadszor kerül megrendezésre a Budapest Calling - Nemzetközi call center szakkiállítás, amely a szakma magyar és külföldi cégeinek, ügyfélszolgálati vezetőinek és szakembereinek kivételes üzleti fóruma, amely kiváló alkalmat biztosít az innovációk megjelenítésére, szakmai tapasztalatcserére, üzletkötésre és személyes ...
Tanfolyamot tartó intézmény képzés helye képzés időpontja képzés ára Humán Erőforrás Alapítvány Budapest X. Érdeklődjön az intézménynél Ár nélkül -
III. Budapest Calling - International call center expo
In October of 2012 Budapest Calling - International Call Center Expo will held in HungExpo G pavilion. This is an exceptional forum for the heads of customer services as well as specialist of Hungarian and foreigner corporations. The exhibition ensures an outstanding occasion for presentation of innovations, exchange of professional experiences. Organizer: www.hea.hu
Tanfolyamot tartó intézmény képzés helye képzés időpontja képzés ára Humán Erőforrás Alapítvány Budapest X. Érdeklődjön az intézménynél Ár nélkül -
Etikett és protokoll mesterkurzus
A társadalmi érintkezési szabályok helyes megválasztása segíti társadalmi, üzleti érvényesülésünket. Minden apró részletre ügyelni kell, mert minden metakommunikációs jelnek van jelentése és ezek olykor akár tárgyalásokat dönthetnek el. Egy sikeres ember eredményeihez ezért hozzá tartozik az etikett és protokoll szabályok ismerete és betartása. A mesterkurzus ...
Tanfolyamot tartó intézmény képzés helye képzés időpontja képzés ára Mesterkurzusok Budapest V. Érdeklődjön az intézménynél 95.000 Ft -
Értékesítés, üzletkötés tréning
Azoknak a vezetőknek, valamint az értékesítés terén dolgozóknak, - akik piacszemléletű gondolkodásmódot kívánnak elsajátítani, - akik felismerték az igényfelmérések jelentőségét, - akik fejlődni szeretnének a tárgyalási technikák és az érvelések terén, - akik hatékonyan szeretnék kezelni a problémás helyzeteket és konfliktusokat Általános célkitűzés: A ...
Tanfolyamot tartó intézmény képzés helye képzés időpontja képzés ára VOFA Oktatasi Központ Budapest XI. Folyamatosan 290.000 Ft
teljes díj -
Ügyfélszolgálati tréning
Program: • A szolgáltatói szerep értelmezése • A szereppel együtt járó viselkedési normák • Ügyfélismeret • Konfliktushelyzetek feloldásának lehetőségei • Elégedettség forrásai a partneri együttműködésben • Esettanulmány Megvalósítás: A tréning során kiemelt szerepet kap a hallgatók aktív részvétele. Az előadások és csoportmunkák mellett ...
Tanfolyamot tartó intézmény képzés helye képzés időpontja képzés ára VOFA Oktatasi Központ Budapest XI. Érdeklődjön az intézménynél 480.000 Ft
teljes díj
- első
- elöző
- 1
- következő
- utolsó